Menu
Maciej Jabłoński – strona oficjalna
  • Home
  • Wydarzenia
  • Kompozycje
  • Biografia
  • Prasa
  • Multimedia
  • Kontakt

Spis kompozycji

Home / kompozycje i wykonania / Spis kompozycji

Utwory (kolejność chronologiczna)

SOLILOQUIUM I (2024)

na flet basowy i fixed media

SEUIL (2024)

na klarnet, fortepian i fixed media

AUREUS II (2023/2024)

na saksofon altowy i harfę

PEŞTERA CU OASE (2023)

na klarnet kontrabasowy i fixed media

RAFTMANS’ ADVENTURES (2023)

na altówkę, klarnet i fortepian

FESTINA LENTE. HOMMAGE A ERASME DE ROTTERDAM (2023)

na 2 akordeony i kwartet smyczkowy

EPEISODION (2023)

na kwartet puzonowy

QUID AUTEM COELI PULCHRIUS NEMPE QUOD CONTINET PULCHRA OMNIA (2023)

na wiolonczelę i fixed media

Klaaarrr!!! (2022)

na klarnet i taśmę

Szlakiem nocnych motyli IV (2022)

na wibrafon, aluofon i fortepian

Alosapra (2022)

na harfę solo

Szlakiem nocnych motyli III (2021)

na wiolonczelę, marimbę i taśmę

Saxosphere (2021)

na saksofon altowy i taśmę

Remembering child (2021)

na skrzypce, wiolonczelę, kontrabas, akordeon, fagot, puzon i fortepian

Eclat (2021)

na tubę i warstwę elektroakustyczną

Przestrzenie, Figury, Faktury (2020)

na orkiestrę smyczkową w ustawieniu przestrzennym

Unguibus et rostr (2020)

kwartet smyczkowy

Mosaics II (2020)

na dwa puzony i tubę

Mosaics I (2020)

na fagot i puzon

Szlakiem nocnych motyli II (2019)

na flet i fortepian

Szlakiem nocnych motyli I (2019)

na akordeon i wiolonczelę

Koncert na gitarę elektryczną i orkiestrę (2019)

PANTA RHEI (2019)

na klarnet i orkiestrę smyczkową

PLANH (2019)

na flety, skrzypce i wiolonczelę

VII SYMFONIA (2018-2019)

na orkiestrę

STUDIUM KOLORU (2018)

na saksofon sopranowy i 2 altowe

ALPHA (2018)

na saksofon altowy

CONCERTO GROSSO NR 5 (2017)

na klarnet kontrabasowy, marimbę i orkiestrę kameralną

Quasi una fantasia (III Koncert fortepianowy) (2017)

na fortepian i orkiestrę

A night in a bedroom (2016)

na klarnet basowy

Mecz (2016)

na narratora, 2 grupy młodzież, orkiestrę smyczkową, kotły, warstwę elektroskustyczną i video

Wielka fuga (2016)

na 6 gitar

Półcienie i kontury. Concerto grosso nr 4 (2016)

na gitarę, kontrabas i orkiestrę smyczkową

IU (2016)

na saksofon altowy i fortepian

Kryształ i szkło (2015)

na 2 gitary

Tao. Concerto da camera nr 2 (2015)

na saksofon altowy i orkiestrę kameralną; dedykacja: Marcel Chyrzyński

TriCaBeVar (2014-2015)

na obój, skrzypce i gitarę; dedykacja: Smash Ensemble

VI Symfonia ”Oneirophrenia” (2013-2014)

na orkiestrę symfoniczną, warstwę elektroakustyczną i video; dedykacja: Per Nørgård

Thumbnails – wersja II (2013)

na 6 saksofonów

Blitz (2013)

na akordeon solo

The Broken Cage (2013)

na flet, skrzypce, wiolonczelę, fortepian i warstwę eletroakustyczną dedykacja: Jan Topolski

ξ (2013)

na waltornię i warstwę elektroakustyczną; dedykacja: Josiah Boothby

Elburs (2013)

na 2 fortepiany i warstwę elektroakustyczną

1999.12.31 – I Concerto grosso – wersja II (2013)

na puzon, syntezator i małą orkiestrę

The Moebius Strip (2013)

na 2 wibrafony, 2 fortepiany i warstwę elektroakustyczną, tekst Georg Trakl; dedykacja: zespół Kwadrofonik
Zamówienie Filharmonii Świętokrzyskiej w ramach programu Instytutu Muzyki i Tańca „Kolekcje Kompozytorskie 2012 – 2013”

Urku (2013)

na organy i warstwę elektroakustyczną; dedykacja: Arkadiusz Bialic

Bang! (2013)

na 4 waltornie; dedykacja: Cracow Horn Quartet
Prawykonanie: 10 maja 2013, Sala Florianka, Kraków, Cracow Horn Quartet

UI (2013)

na saksofon altowy, warstwę elektroakustyczną i video (warstwa wizualna: Julia Bui Ngoc); dedykacja: Michał Knot
Prawykonanie: 13 marca 2013, Konzertsaal Privat Konservatorium Wien, Michał Knot – sxf, MJ – reżyseria dźwięku

Deadline (2012)

na akordeon i warstwę elektroakustyczną; dedykacja: Maciej Zimka

V2 (2012)

na flet (flet basowy), klarnet basowy, skrzypce, wiolonczelę, perkusję i fortepian; dedykacja: Szymon Bywalec

Księżycowy Pierrot (2012)

na aktora, zespół kameralny, warstwę elektroakustyczną i video, (warstwa wizualna: Julia Bui Ngoc); tekst: Przemysław Fiugajski; dedykacja: Krzysztof Droba
Prawykonanie: 29 września 2012, Sala Kameralna Filharmonii Narodowej, Warszawa; LV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, Sławomir Pacek – aktor, Orkiestra Muzyki Nowej, dyr. Szymon Bywalec, MJ, Michał Pawełek – reżyseria dźwięku, Julia Bui Ngoc, Adam – reżyseria warstwy wizualnej, Gabriel Gietzky – reżyser.

Przebudzanie. Kwartet smyczkowy (2012)

na 2 skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i warstwę elektroakustyczną; II wersja kwintetu ”Przebudzanie”

Będę pamiętać – wersja III (2012)

na 3 flety i warstwę elektroniczną; dedykacja: Anna Karpowicz
prawykonanie: 29 marca 2012, Lokal Użytkowy, Warszawa; zespół Anny Karpowicz, NN – reżyseria dźwięku

Cordissimo! – II wersja (2012)

na 6 wiolonczel
Dedykacja: Janowi Kalinowskiemu

Barbapapa-concerto (2012)

na skrzypce i orkiestrę smyczkową

Przebudzanie. Kwintet fortepianowy (2011)

na 2 skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian

Aureus (2011)

na flet i harfę;
prawykonanie: 21 grudnia 2011, Lokal Użytkowy, Warszawa; Anna Karpowicz – fl., Zofia Dowgiałło – ar

Śnienie, cykl pieśni (2011)

na sopran i fortepian

Cordissimo! (2011)

na kwartet wiolonczelowy

Przejścia (2011)

na sopran i orkiestrę, słowa Georg Trakl

Pages: 1 2 3 4 5 6
Wykonania i nagrania utworów
  1. 1
Kompozycje
Wykonania i nagrania utworów
2018 Maciej Jabłoński
design by: Łukasz Zakrzewski