Utwory (kolejność chronologiczna)
SOLILOQUIUM I (2024)
na flet basowy i fixed media
SEUIL (2024)
na klarnet, fortepian i fixed media
AUREUS II (2023/2024)
na saksofon altowy i harfę
PEŞTERA CU OASE (2023)
na klarnet kontrabasowy i fixed media
RAFTMANS’ ADVENTURES (2023)
na altówkę, klarnet i fortepian
FESTINA LENTE. HOMMAGE A ERASME DE ROTTERDAM (2023)
na 2 akordeony i kwartet smyczkowy
EPEISODION (2023)
na kwartet puzonowy
QUID AUTEM COELI PULCHRIUS NEMPE QUOD CONTINET PULCHRA OMNIA (2023)
na wiolonczelę i fixed media
Klaaarrr!!! (2022)
na klarnet i taśmę
Szlakiem nocnych motyli IV (2022)
na wibrafon, aluofon i fortepian
Alosapra (2022)
na harfę solo
Szlakiem nocnych motyli III (2021)
na wiolonczelę, marimbę i taśmę
Saxosphere (2021)
na saksofon altowy i taśmę
Remembering child (2021)
na skrzypce, wiolonczelę, kontrabas, akordeon, fagot, puzon i fortepian
Eclat (2021)
na tubę i warstwę elektroakustyczną
Przestrzenie, Figury, Faktury (2020)
na orkiestrę smyczkową w ustawieniu przestrzennym
Unguibus et rostr (2020)
kwartet smyczkowy
Mosaics II (2020)
na dwa puzony i tubę
Mosaics I (2020)
na fagot i puzon
Szlakiem nocnych motyli II (2019)
na flet i fortepian
Szlakiem nocnych motyli I (2019)
na akordeon i wiolonczelę
Koncert na gitarę elektryczną i orkiestrę (2019)
PANTA RHEI (2019)
na klarnet i orkiestrę smyczkową
PLANH (2019)
na flety, skrzypce i wiolonczelę
VII SYMFONIA (2018-2019)
na orkiestrę
STUDIUM KOLORU (2018)
na saksofon sopranowy i 2 altowe
ALPHA (2018)
na saksofon altowy
CONCERTO GROSSO NR 5 (2017)
na klarnet kontrabasowy, marimbę i orkiestrę kameralną
Quasi una fantasia (III Koncert fortepianowy) (2017)
na fortepian i orkiestrę
A night in a bedroom (2016)
na klarnet basowy
Mecz (2016)
na narratora, 2 grupy młodzież, orkiestrę smyczkową, kotły, warstwę elektroskustyczną i video
Wielka fuga (2016)
na 6 gitar
Półcienie i kontury. Concerto grosso nr 4 (2016)
na gitarę, kontrabas i orkiestrę smyczkową
IU (2016)
na saksofon altowy i fortepian
Kryształ i szkło (2015)
na 2 gitary
Tao. Concerto da camera nr 2 (2015)
na saksofon altowy i orkiestrę kameralną; dedykacja: Marcel Chyrzyński
TriCaBeVar (2014-2015)
na obój, skrzypce i gitarę; dedykacja: Smash Ensemble
VI Symfonia ”Oneirophrenia” (2013-2014)
na orkiestrę symfoniczną, warstwę elektroakustyczną i video; dedykacja: Per Nørgård
Thumbnails – wersja II (2013)
na 6 saksofonów
Blitz (2013)
na akordeon solo
The Broken Cage (2013)
na flet, skrzypce, wiolonczelę, fortepian i warstwę eletroakustyczną dedykacja: Jan Topolski
ξ (2013)
na waltornię i warstwę elektroakustyczną; dedykacja: Josiah Boothby
Elburs (2013)
na 2 fortepiany i warstwę elektroakustyczną
1999.12.31 – I Concerto grosso – wersja II (2013)
na puzon, syntezator i małą orkiestrę
The Moebius Strip (2013)
na 2 wibrafony, 2 fortepiany i warstwę elektroakustyczną, tekst Georg Trakl; dedykacja: zespół Kwadrofonik
Zamówienie Filharmonii Świętokrzyskiej w ramach programu Instytutu Muzyki i Tańca „Kolekcje Kompozytorskie 2012 – 2013”
Urku (2013)
na organy i warstwę elektroakustyczną; dedykacja: Arkadiusz Bialic
Bang! (2013)
na 4 waltornie; dedykacja: Cracow Horn Quartet
Prawykonanie: 10 maja 2013, Sala Florianka, Kraków, Cracow Horn Quartet
UI (2013)
na saksofon altowy, warstwę elektroakustyczną i video (warstwa wizualna: Julia Bui Ngoc); dedykacja: Michał Knot
Prawykonanie: 13 marca 2013, Konzertsaal Privat Konservatorium Wien, Michał Knot – sxf, MJ – reżyseria dźwięku
Deadline (2012)
na akordeon i warstwę elektroakustyczną; dedykacja: Maciej Zimka
V2 (2012)
na flet (flet basowy), klarnet basowy, skrzypce, wiolonczelę, perkusję i fortepian; dedykacja: Szymon Bywalec
Księżycowy Pierrot (2012)
na aktora, zespół kameralny, warstwę elektroakustyczną i video, (warstwa wizualna: Julia Bui Ngoc); tekst: Przemysław Fiugajski; dedykacja: Krzysztof Droba
Prawykonanie: 29 września 2012, Sala Kameralna Filharmonii Narodowej, Warszawa; LV Międzynarodowy Festiwal Muzyki Współczesnej „Warszawska Jesień”, Sławomir Pacek – aktor, Orkiestra Muzyki Nowej, dyr. Szymon Bywalec, MJ, Michał Pawełek – reżyseria dźwięku, Julia Bui Ngoc, Adam – reżyseria warstwy wizualnej, Gabriel Gietzky – reżyser.
Przebudzanie. Kwartet smyczkowy (2012)
na 2 skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i warstwę elektroakustyczną; II wersja kwintetu ”Przebudzanie”
Będę pamiętać – wersja III (2012)
na 3 flety i warstwę elektroniczną; dedykacja: Anna Karpowicz
prawykonanie: 29 marca 2012, Lokal Użytkowy, Warszawa; zespół Anny Karpowicz, NN – reżyseria dźwięku
Cordissimo! – II wersja (2012)
na 6 wiolonczel
Dedykacja: Janowi Kalinowskiemu
Barbapapa-concerto (2012)
na skrzypce i orkiestrę smyczkową
Przebudzanie. Kwintet fortepianowy (2011)
na 2 skrzypiec, altówkę, wiolonczelę i fortepian
Aureus (2011)
na flet i harfę;
prawykonanie: 21 grudnia 2011, Lokal Użytkowy, Warszawa; Anna Karpowicz – fl., Zofia Dowgiałło – ar
Śnienie, cykl pieśni (2011)
na sopran i fortepian
Cordissimo! (2011)
na kwartet wiolonczelowy
Przejścia (2011)
na sopran i orkiestrę, słowa Georg Trakl